Інформація

про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 – 2020 навчальний  рік

 

         Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян,  Кучерівський НВК здійснює системні заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед закладом освіти, усунення причин, що породжують скарги громадян.

Упродовж  2019 року до закладу освіти надійшло  6 звернень громадян в усній формі (за 2018 р. - 7). Два стосувалися питання працевлаштування та навчання у закладі освіти,  1 надання допомоги вчительці пенсіонерки, 3 про безкоштовне харчування.

За звітний період на електронну пошту закладу освіти не надійшл ожодного електронного звернення.

Особисті прийоми громадян протягом 2019- 2020н. року здійснювалися адміністрацією школи  відповідно до  графіка, затвердженого наказом директора закладу від 27.12.2019 № 85-ОД.

Інформація по зверненню громадян висвітлюється на сайті закладу освіти.

Особливу увагу керівництво школи зосереджує на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей.

        Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі адміністрації  Кучерівського НВК. Заклад освіти і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.

 

 

                                                                                                    ЗРАЗОК ЗАЯВИ

 

Директору

Кучерівського НВК

Євдокії Гришановій

Прізвище, ім’я, по батькові заявника.
Домашня адреса заявника,
телефон

Заява / клопотання / скарга / пропозиції

Зверненняпишетьсяв довільнійформі, де викладено суть порушеногопитання, зауваження, пропозиції, заяви чискарги, проханнячивимоги.

Дата                                                                                                                Підпис


* Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України “Про зверненн ягромадян” щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні
має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання  громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному
зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби в’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про звернення громадян

/zakon_ukrajini_pro_zvernennja_gromadjan.docx